BMW Serie 3 Touring

Tko?
BMW
Kada?
February 2008
Što?
Kampanje
ZADATAK

Prije osnivanja Studija Tumpić/Prenc, njegov kreativni direktor i suosnivač, Anselmo Tumpić osmislio je kampanju za novo izdanje BMW-ovog vozila - Serie 3 Touring. BMW Serie 3 Touring predstavljen je kao najnapredniji alat koji nam pomaže u lakšem kretanju i eksperimentiranju kroz životni put. Vozilo je namijenjeno duljoj vožnji, a kampanja se nadovezuje na koncept puta koji nije samo fizički, već i onaj psihološki, odnosno emocionalni. Ideja kampanje bila je tako osmisliti putovanje, ali ono kroz život.

BMW Serie 3 Touring-2
BMW Serie 3 Touring-3
KONCEPT

Automobil je namijenjen svima koji doživljavaju svoj život kroz konstantna otkrića i istraživanja novih područja života. Umjesto klasičnih natpisa koji se uobičajeno nalaze na prometnim znakovima, protagonist na raskrižjima bira životne odluke - koje se ispisuju na prometnoj signalizaciji koja ga usmjerava kroz život/cestu. Vozač uvijek bira manje siguran, put koji je za njega nov i još neotkriven, možda put koji je teži, ali svakako uzbudljiviji. Na kraju suočen s izborom između ‘velike ljubavi’ i ‘nove avanture’, protagonist je prisiljen zaustaviti se na trenutak i razmisliti...u tom trenutku pokreće četiri strelice. Vozač BMW-a serie 3 Touring je time prikazan kao čovjek koji se hrabro upušta u novo životno putovanje i u trenutku neodlučnosti zastaje te uključuje osjećaje.

 

 

Tražite li još sličnih projekata?

Sviđa vam se ono što vidite? Evo nekoliko drugih projekata u ovoj kategoriji koji bi vas mogli zanimati.