BMW Serie 3 Touring
Prije osnivanja Studija Tumpić/Prenc, njegov kreativni direktor i suosnivač, Anselmo Tumpić osmislio je kampanju za novo izdanje BMW-ovog vozila - Serie 3 Touring. BMW Serie 3 Touring predstavljen je kao najnapredniji alat koji nam pomaže u lakšem kretanju i eksperimentiranju kroz životni put. Vozilo je namijenjeno duljoj vožnji, a kampanja se nadovezuje na koncept puta koji nije samo fizički, već i onaj psihološki, odnosno emocionalni. Ideja kampanje bila je tako osmisliti putovanje, ali ono kroz život.
Automobil je namijenjen svima koji doživljavaju svoj život kroz konstantna otkrića i istraživanja novih područja života. Umjesto klasičnih natpisa koji se uobičajeno nalaze na prometnim znakovima, protagonist na raskrižjima bira životne odluke - koje se ispisuju na prometnoj signalizaciji koja ga usmjerava kroz život/cestu. Vozač uvijek bira manje siguran, put koji je za njega nov i još neotkriven, možda put koji je teži, ali svakako uzbudljiviji. Na kraju suočen s izborom između ‘velike ljubavi’ i ‘nove avanture’, protagonist je prisiljen zaustaviti se na trenutak i razmisliti...u tom trenutku pokreće četiri strelice. Vozač BMW-a serie 3 Touring je time prikazan kao čovjek koji se hrabro upušta u novo životno putovanje i u trenutku neodlučnosti zastaje te uključuje osjećaje.