BMW 'Let's Mini'
Prije osnivanja Studija Tumpić/Prenc, njegov kreativni direktor i suosnivač, Anselmo Tumpić, osmislio je kampanju “Let’s Mini” za BMW-ov Mini. Mini predstavlja liniju manjih automobila koje proizvodi njemačka automobilska kompanija BMW. Karakteristika ovih automobila jest njihova dinamičnost, kao i jednostavnost vožnje, koja se često uspoređuje s "go cart feelingom". Cilj kampanje bio je prikazati automobil upravo takvim - jednostavnim i zabavnim, baš poput igrice.
Glavna ideja, tj. headline kampanje je Let’s Mini, čime se željelo ukazati na zabavno iskustvo vožnje ovog automobila, iskustvo koje nije daleko od igranja videoigara. U spotu vidimo dva muškarca koji se voze niz napuštenu, potpuno ravnu pustinjsku cestu. Iako na putu nema apsolutno nikakvih prepreka, oni se neshvatljivo voze lijevo-desno (zig-zag). Odjednom u vjetrobransko staklo udari insekt i ostavi veliku mrlju. U tom se trenutku suvozač okreće govoreći: “Igra je završena! Tako mi je žao - sad je moj red.” Tada shvaćamo neobičan stil vožnje. Dva su se prijatelja zapravo igrala izbjegavanja komaraca na ravnoj pustinjskoj cesti.