Teen - Valamarov servisni koncept

Tko?
Valamar
Kada?
lipanj 2018
Što?
Branding
ZADATAK

Turistička kompanija Valamar, koja se na hrvatskom turističkom tržištu razvija već više od 60 godina i kao takva predstavlja lidera u odmorišnom turizmu, uvela je novu uslugu, “Teen”. Ona je osmišljena za generaciju koja još uvijek ljetuje s roditeljima, ali istovremeno ima potrebu za samostalnim istraživanjem i izražavanjem. Naš je zadatak bio osmisliti i dizajnirati vizualni identitet ovog servisnog koncepta.

Teen - Valamarov servisni koncept-2
Teen - Valamarov servisni koncept-3
KONCEPT

Prikazani vizualni identitet nalazi svoje uporište u grafitnoj umjetnosti koja svoje korijene vuče iz početka 80-tih, a danas se smatra svojevrsnim “mainstreamom” gledano s aspekta vizualnog izražavanja. Grafitni su umjetnici svojom pojavom pokazali nešto novo, drugačije i vrlo kreativno, istovremeno izražavajući buntovništvo bez nasilja, isključivo vizualnim izražavanjem. Tako su prepoznavali i vrlo jasno obilježavali svoj teritorij. Te karakteristike nalazimo i u današnjoj Teen generaciji. Vizualnim smo identitetom “obilježili teritoriji” posvećen teen generaciji tako što je svaki običan natpis “oskvrnut” grafitom “teen”, poručujući kako je to njihovo mjesto, kako su tuda prošli i ostavili svoj trag.

Teen - Valamarov servisni koncept-5
Teen - Valamarov servisni koncept-6

Tražite li još sličnih projekata?

Sviđa vam se ono što vidite? Evo nekoliko drugih projekata u ovoj kategoriji koji bi vas mogli zanimati.