Pješačko biciklistička staza Štrika ferata
Željeznički odvojak Kanfanar-Rovinj protezao se na 20.561 m i služio povezivanju gospodarskih centara Austro-Ugarske Monarhije s Rovinjom, ondašnjim snažnim industrijskim središtem. Prvi vlak iz Kanfanara stigao je u Rovinj 19. kolovoza 1876., a prometovanje prugom trajalo je do 20. listopada 1966. godine. Danas je odvojak u funkciji biciklističko-pješačke staze, a nazvan je Štrika (po govoru istarskih Hrvata u Kanfanaru) Ferata (po govoru rovinjskih Talijana)
Ideja vizualnog identiteta bazira se na prikazu pruge kao glavnog elementa jer je ona i dalje u funkciji, drugačijoj od prvotne. Font se pretvara u drvene grede kao dio tračnica. One postaju tekst koji evocira nekadašnje postojanje pruge i govori nam o njezinom novom smislu kroz sam naziv trase. Taj naziv u daljnjem razvoju identiteta može zamijeniti drugi tekst ili signalizacija.